Select Page

Σύμπλεξη – Παιχνιδοποίηση στην επιχείρηση

Το παιχνιδοποίηση στην επιχείρηση είναι μια εξαιρετική στρατηγική αφοσίωσης πελατών που χρησιμοποιείται από Exponential Organizations για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν πελάτες.

gamification in business
gamification in business

Τα οφέλη του Παιχνιδοποίηση για την δέσμευση πελατών

Οι εκθετικοί οργανισμοί χρησιμοποιούν το gamification για τη δέσμευση πελατών για να προσελκύσουν πελάτες, να βελτιώσουν τα ποσοστά διατήρησης και να μειώσουν το κόστος απόκτησης πελατών.

Η δέσμευση των πελατών είναι ένα από τα πιο κομβικά στοιχεία της οικοδόμησης μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας θα συνεχίσουν να σας επιλέγουν έναντι του ανταγωνισμού σας, πρέπει να τους κρατήσετε αφοσιωμένους.

Οι επωνυμίες δεν μπορούν πλέον να βασίζονται μόνο σε ελκυστικά σλόγκαν ή σε εγκρίσεις διασημοτήτων. Χάρη στην ταχεία ανάπτυξη του ψηφιακού κόσμου, οι επωνυμίες πρέπει να είναι έτοιμες να επωφεληθούν από ευκαιρίες για να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Το gamification στην επιχείρηση είναι μια κρίσιμη στρατηγική αφοσίωσης πελατών που χρησιμοποιούν οι Exponential Organizations (ExOs) για να οικοδομήσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες τους.

Δείτε πώς οι ExO χρησιμοποιούν το gamification για την αφοσίωση των πελατών.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η δέσμευση για τους Εκθετικούς Οργανισμούς?

Το σύμπλεξη είναι ένα από τα 11 χαρακτηριστικά ενός ExO. Χρησιμοποιεί τεχνικές όπως συστήματα φήμης, gamification, προγράμματα αφοσίωσης και βραβεία κινήτρων για να κρατήσει αυτές τις ομάδες ενδιαφέρον, να συμμετέχουν και να δεσμεύονται όλο και περισσότερο στον κοινό σκοπό σας.

Σε ένα ExO, η δέσμευση εξυπηρετεί τέσσερα κύρια οφέλη.

1. Διατηρεί τους τρέχοντες πελάτες σας ευχαριστημένους και συνδεδεμένους, υπενθυμίζοντάς τους γιατί επέλεξαν το προϊόν ή την υπηρεσία σας αντί για κάποιο άλλο. Λειτουργεί επίσης ως συνεχής υπενθύμιση της αξίας που τους παρέχετε ενώ παράλληλα αυξάνει τη μακροπρόθεσμη πίστη μεταξύ των πελατών σας.

2. Σας βοηθά να μετατρέψετε το πλήθος στην κοινότητά σας. Αυτό επιτυγχάνεται με τη δημιουργία ενός μηχανισμού όπου το πλήθος μαθαίνει για το προϊόν ή την υπηρεσία σας ή όταν η τρέχουσα κοινότητά σας δεσμεύει τους φίλους και τις οικογένειές τους, ενθαρρύνοντάς τους να συμμετάσχουν.

3. Τα αφοσιωμένα μέλη της κοινότητας προσθέτουν αξία στο προϊόν ή την υπηρεσία σας παρέχοντας σχόλια και δεδομένα που βοηθούν στην ανάπτυξη και βελτίωση. Οι ExO μπορούν επίσης να αποκομίσουν τα οφέλη της συνδημιουργίας με τους πελάτες τους μαζί με τον ενισχυμένο ιδεασμό. Προσκαλώντας τους πελάτες να συνεισφέρουν στην επιχείρησή σας, κάνετε έκκληση στην επιθυμία τους να αναλάβουν σκόπιμη δράση.

4. Το παιχνιδοποίηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάρκετινγκ παρέχοντας δυναμικές λύσεις που μπορούν να ενσωματωθούν στις διάφορες καμπάνιες μάρκετινγκ για να κάνουν την εμπειρία του χρήστη με την επωνυμία σας πιο συναρπαστική.

 

Το παιχνιδοποίηση μπορεί να μετατρέψει μια επωνυμία από μια επωνυμία που αρέσει στους πελάτες σε μια επωνυμία που αισθάνονται ότι συνδέεται πραγματικά μαζί τους. Μια σταθερή σύνδεση επωνυμίας-πελάτη είναι απαραίτητη για τα ExO.

gamification in business

Πώς λειτουργεί το παιχνιδοποίηση για αφοσίωση πελατών?

Όσο περισσότερο η επωνυμία σας αντιπροσωπεύει έναν μαζικό μετασχηματιστικό σκοπό (MTP), τόσο πιο εύκολη γίνεται η αφοσίωση. Αν αυτό ακούγεται δύσκολο, υπάρχουν πολλές εκθετικές στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ενισχύσετε την αφοσίωση των πελατών και δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκες. Αντίθετα, πρέπει να προέρχονται από ένα αυθεντικό μέρος, να στοχεύουν στο σωστό κοινό και να παρέχουν επιτακτικούς λόγους στους πελάτες να αλληλεπιδράσουν, ώστε να το θέλουν πραγματικά.

Το παιχνιδοποίηση το κάνει αυτό βελτιστοποιώντας την εμπειρία του πελάτη και κάνοντας μια δραστηριότητα πιο ανταποδοτική και διασκεδαστική για τη συμμετοχή.

Με απλά λόγια: το gamification αυξάνει την αφοσίωση των πελατών προσφέροντάς τους μοναδικούς και διασκεδαστικούς τρόπους αλληλεπίδρασης με επωνυμίες.

gamification in business

Όταν ενσωματώνετε το παιχνιδοποίηση στη στρατηγική αφοσίωσης των πελατών σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι περιλαμβάνει τα παρακάτω βασικά χαρακτηριστικά:

  • Διαφάνεια κατάταξης: Επιτρέπει στους χρήστες να μπορούν να συγκρίνονται με άλλους
  • Αυτο-αποτελεσματικότητα: Δώστε στους ανθρώπους μια αίσθηση ελέγχου και εξουσίας
  • Πίεση από ομοτίμους: Ενθαρρύνετε την πίεση των συνομηλίκων με τη μορφή κοινωνικής σύγκρισης
  • Δημιουργία θετικών συναισθημάτων για μακροπρόθεσμη αλλαγή συμπεριφοράς: Προσφέρετε ανταμοιβές με τη μορφή σημάτων, πόντων ή κατάταξης
  • Άμεση ανατροφοδότηση: Εάν οι πελάτες χάσουν κάτι, δώστε μια γρήγορη απάντηση για να τους ενθαρρύνετε να βελτιώσουν την κατάταξή τους, να κερδίσουν περισσότερους βαθμούς ή να προχωρήσουν στο επόμενο επίπεδο κάνοντας x
  • Σαφείς, αυθεντικοί κανόνες, στόχοι και ανταμοιβές: Διευκολύνετε τους πελάτες να κατανοήσουν πώς να πλοηγηθούν στην πλατφόρμα αφοσίωσης πελατών
  • Μηχανισμός επιβράβευσης: Προσφέρετε εικονικά νομίσματα ή πόντους

Πώς λειτουργεί το παιχνιδοποίηση για αφοσίωση πελατών?

Ενώ υπάρχουν πολλά οφέλη από την ενσωμάτωση του gamification στη στρατηγική αφοσίωσης των πελατών σας, συνοδεύεται από τις προκλήσεις του.

Πρώτον, απαιτεί εξαιρετικά εξειδικευμένους πόρους για να εφαρμοστεί σωστά. Εάν δεν εφαρμοστεί σωστά, μπορεί να προσελκύσει τη λάθος κοινότητα ή να χάσει γρήγορα τον κύριο στόχο της πλατφόρμας gamification.

Μια άλλη πρόκληση προέρχεται από την ανάγκη αλληλεπίδρασης με διαφορετικά μέλη της κοινότητας που προέρχονται από διαφορετικά υπόβαθρα και εμπειρίες και όλοι έχουν πολύ διαφορετικές προσδοκίες. Για να ξεπεράσετε αυτήν την πρόκληση, πρέπει να είστε πολύ σαφείς σχετικά με το τι προσπαθείτε να δώσετε κίνητρο και πώς λειτουργεί.

Τρίτον, η εύρεση της ισορροπίας μεταξύ θετικών και αρνητικών κινήτρων μπορεί να είναι δύσκολη. Η φόρμουλα νίκης θα περιλαμβάνει γενικά περισσότερα θετικά κίνητρα από αρνητικά.

Τέλος, έρχεται η πρόκληση της συνεχούς εξέλιξης της στρατηγικής σας στο gamification. Πολλά προγράμματα κινήτρων εξασθενούν με την πάροδο του χρόνου και οι πελάτες χάνουν το ενδιαφέρον τους. Πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να διατηρήσετε τα επίπεδα ενδιαφέροντος και αφοσίωσης.

Άρθρα της κοινότητάς μας σχετικά με το Σύμπλεξη

Το Σύμπλεξη είναι το χαρακτηριστικό ExO που εξελίσσεται συνεχώς

Το πώς μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας εξελίσσεται συνεχώς. Εισάγονται συνεχώς νέες τεχνολογίες που απλώς ενισχύουν αυτές τις στρατηγικές. Με το Web3, τα κρυπτογράφηση και τα NFT, η δέσμευση των πελατών γίνεται ακόμη πιο ισχυρή. Οι εκθετικοί οργανισμοί είναι αυτοί που πρωτοστατούν στο να φέρουν επανάσταση στην εμπειρία των πελατών εξελίσσοντας με την τρέχουσα τεχνολογία και τις ευκαιρίες δέσμευσης που συνοδεύουν.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα άλλα χαρακτηριστικά, κάντε κλικ εδώ.