Select Page

Κοινότητα & Πλήθος

Οι επιτυχημένοι ExO αξιοποιούν την κοινότητα και το πλήθος για πολλές επιχειρηματικές λειτουργίες, όπως η δημιουργία ιδεών, η χρηματοδότηση, ο σχεδιασμός, η διανομή, το μάρκετινγκ και οι πωλήσεις.

Η σημασία της κοινοτικής συμμετοχής για εκθετικούς οργανισμούς

Όταν εκμεταλλεύεσαι τη δύναμη της κοινότητας και του πλήθους, δεν χρειάζεται να βρεις τους κατάλληλους ανθρώπους – αυτοί σε βρίσκουν.

Η επιτυχία της επιχείρησής σας βασίζεται σε ένα πράγμα: Μια καθιερωμένη και αξιόπιστη πελατειακή βάση. Χωρίς πελάτες, δεν θα έχετε κέρδος. Ποιος είναι λοιπόν ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε πελάτες;

Η σύντομη απάντηση: Δημιουργήστε μια κοινότητα.

Μια αφοσιωμένη κοινότητα είναι ζωτικής σημασίας για τη μακροπρόθεσμη υγεία και επιτυχία οποιουδήποτε οργανισμού. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η κοινότητα και το πλήθος είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των Εκθετικών Οργανισμών (ExOs). Τα πιο επιτυχημένα ExO αξιοποιούν την κοινότητα και το πλήθος για πολλές λειτουργίες που παραδοσιακά χειρίζονται μέσα στην επιχείρηση. Αυτά περιλαμβάνουν τη δημιουργία ιδεών, τη χρηματοδότηση, το σχεδιασμό, τη διανομή, το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις.

Σε ποιον αναφερόμαστε όταν λέμε «κοινότητα»?

Η κοινότητα, στο πλαίσιο του ExO, αποτελείται από μια μεγάλη παγκόσμια ομάδα ατόμων που είναι παθιασμένα με τον τεράστιο μετασχηματιστικό σκοπό σας (MTP) και συμμετέχουν άμεσα στις κύριες λειτουργίες του οργανισμού σας. Είναι πιστοί σε έναν κοινό στόχο και αφοσιωμένοι στην επίλυση των προκλήσεων του οργανισμού σας.

Η συμμετοχή της κοινότητας στις επιχειρήσεις μπορεί να προέλθει από πελάτες, θαυμαστές, πωλητές, συνεργάτες, προμηθευτές και αποφοίτους. Είναι άνθρωποι που έχουν έναν ιδιαίτερο δεσμό με την εταιρεία σας και είναι πρόθυμοι να δωρίσουν χρόνο, τεχνογνωσία και ακόμη και χρήματα για να κάνουν και να διατηρήσουν την εταιρεία επιτυχημένη.

Η σχέση μεταξύ της επιχείρησης και της κοινότητας βασίζεται σε μια ευθυγράμμιση σκοπού και κοινής εργασίας για την προώθηση του σκοπού του ExO. Η αυθεντική κοινότητα συμβαίνει μόνο όταν λαμβάνει χώρα δέσμευση από ομοτίμους. Η ExO πρέπει να αλληλεπιδρά τακτικά με την κοινότητα, να ζητά τις συμβουλές της και να αναγνωρίζει τη συμβολή της στη δημιουργία εμπιστοσύνης.

staff on demand

Η σημασία της δέσμευσης της κοινότητας για τους ExO

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μια αφοσιωμένη κοινότητα είναι επωφελής για μια επιχείρηση, όπως:

staff on demand
  • Αυξάνοντας την πίστη στον οργανισμό σας
  • Δημιουργία νέας πνευματικής ιδιοκτησίας και περιεχομένου για τη συμμετοχή άλλων μελών
  • Δημιουργία δεδομένων για να αυξηθεί η αξία και να αναπτυχθούν πιο αποτελεσματικές λύσεις
  • Ενθάρρυνση αλληλεπιδράσεων που βοηθούν στη δημιουργία του προϊόντος ή των υπηρεσιών σας
  • Υποστήριξη μάρκετινγκ όταν η κοινότητά σας προωθεί την εταιρεία σας στους φίλους και την οικογένειά τους
  • Δημιουργία μιας ισχυρής σύνδεσης μεταξύ της κοινότητας και των επιχειρήσεων που τους κάνει να επιστρέφουν
  • Αυξάνοντας την αξία σας για απόκτηση

Συνολικά, η οικοδόμηση μιας κοινότητας είναι ένα ισχυρό μέσο συλλογής, επιμέλειας και αποθήκευσης γνώσης για τη βελτίωση του οργανισμού σας.

Οι προκλήσεις της διατήρησης μιας κοινότητας

Ενώ τα οφέλη είναι πολλά, υπάρχουν μερικές προκλήσεις που έρχονται με τη δημιουργία και τη διαχείριση μιας κοινότητας, όπως:

Η διαχείριση μιας διαφορετικής ομάδας ανθρώπων είναι πάντα προκλητική και απαιτεί συγκεκριμένο τύπο ηγετικής ικανότητας

Οι πολιτισμικές και γλωσσικές παρεξηγήσεις μπορεί να προκαλέσουν άγχος και σύγχυση

Η πλοήγηση σε πολλές ζώνες ώρας είναι δύσκολη

Η διατήρηση της κοινότητάς σας για ολόκληρο το ταξίδι σας απαιτεί ένα απίστευτα ισχυρό MTP

Η ενθάρρυνση της συνεχούς δέσμευσης απαιτεί πολλή δουλειά από τον οργανισμό

Πώς να χτίσετε μια κοινότητα γύρω από ένα ExO

Υπάρχουν τρία βασικά βήματα για την οικοδόμηση μιας κοινότητας γύρω από ένα ExO:

 

  1. Δημιουργήστε ένα MTP: Το MTP σας είναι εκεί για να προσελκύει πιθανά μέλη της κοινότητας που μοιράζονται έναν κοινό σκοπό. Ένα MTP σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε μια συναισθηματική σύνδεση μέσα στην κοινότητά σας.
  2. Καλλιεργήστε την κοινότητα: Αφιερώστε χρόνο ακούγοντας και ανταποδίδοντας την κοινότητά σας. Πρέπει να κάνετε την κοινότητά σας να αισθάνεται μέρος κάτι δημιουργώντας μια αμφίδρομη σχέση.
  3. Δημιουργήστε μια πλατφόρμα για δέσμευση peer-to-peer: Αυτό μπορεί να είναι οποιοδήποτε διαδικτυακό/ψηφιακό κανάλι όπου τα μέλη της κοινότητάς σας μπορούν να συναντηθούν και να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους και με τον οργανισμό σας. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία που έχετε στη διάθεσή σας, όπως ιστότοπους, ιστολόγια, πίνακες ανακοινώσεων και μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Reddit).

Υπάρχουν τρία βασικά βήματα για την οικοδόμηση μιας κοινότητας γύρω από ένα ExO:

 

1. Δημιουργήστε ένα MTP:

Το MTP σας είναι εκεί για να προσελκύει πιθανά μέλη της κοινότητας που μοιράζονται έναν κοινό σκοπό. Ένα MTP σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε μια συναισθηματική σύνδεση μέσα στην κοινότητά σας.

2. Καλλιεργήστε την κοινότητα:

Αφιερώστε χρόνο ακούγοντας και ανταποδίδοντας την κοινότητά σας. Πρέπει να κάνετε την κοινότητά σας να αισθάνεται μέρος κάτι δημιουργώντας μια αμφίδρομη σχέση.

3. Δημιουργήστε μια πλατφόρμα για δέσμευση peer-to-peer:

Αυτό μπορεί να είναι οποιοδήποτε διαδικτυακό/ψηφιακό κανάλι όπου τα μέλη της κοινότητάς σας μπορούν να συναντηθούν και να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους και με τον οργανισμό σας. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία που έχετε στη διάθεσή σας, όπως ιστότοπους, ιστολόγια, πίνακες ανακοινώσεων και μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Reddit).

Προϋποθέσεις της ιδιότητας κοινότητας και πλήθους:

Ένα MTP

Σύμπλεξη

Αυθεντική και διαφανής ηγεσία

Χαμηλό όριο συμμετοχής

Δημιουργία αξίας peer to peer

Τι γίνεται με το «πλήθος»?

Στο πλαίσιο των ExOs, το πλήθος αποτελείται από μια ευρύτερη ομάδα ανθρώπων που έχουν κάποιο πιθανό ενδιαφέρον για το ExO (από πελάτες έως συνεργάτες, κοινότητες και προσωπικό), αλλά δεν έχουν μάθει ακόμα γι’ αυτούς. Ενώ το πλήθος είναι πολύ πιο δύσκολο να προσεγγιστεί, οι αριθμοί του είναι πολύ πιο σημαντικοί, γεγονός που το καθιστά άξιο επιδίωξης.

Αν και είναι παρόμοια, υπάρχει μια σαφής διαφορά μεταξύ του πλήθους και του προσωπικού κατά παραγγελία. Το προσωπικό κατόπιν ζήτησης προσλαμβάνεται για μια συγκεκριμένη εργασία και το διαχειρίζεται απευθείας ο οργανισμός σας. Το πλήθος βασίζεται στην έλξη, που σημαίνει ότι αφήνετε τους ανθρώπους να σας βρουν.

Τα ExO μπορούν να αξιοποιήσουν το πλήθος αξιοποιώντας τη δημιουργικότητα, την καινοτομία, την επικύρωση και ακόμη και τη χρηματοδότηση:

  • Δημιουργήστε, αναπτύξτε και επικοινωνήστε νέες ιδέες μέσω της χρήσης εργαλείων και πλατφορμών.
  • Επικυρώστε τις ιδέες σας μέσω μετρήσιμων πειραμάτων.
  • Crowdfund για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση των ιδεών σας χρησιμοποιώντας τις πλατφόρμες crowdfunding για να συγκεντρώσει τεράστιους αριθμούς συγκριτικά μικρών επενδυτών — άντληση κεφαλαίων και αντανακλώντας το ενδιαφέρον της αγοράς. Μερικά από τα πιο γνωστά παραδείγματα εταιρειών crowdfunding περιλαμβάνουν τις Kickstarter και Indiegogo, FundRazr, Patreon, Wefunder, GoFundMe και Chuffed για κοινωνικούς λόγους.

Το πλήθος είναι η πρώτη ύλη για την οικοδόμηση της κοινότητάς σας.
To plíthos eínai i próti ýli gia ti

Τα άρθρα της κοινότητάς μας σχετικά με το Κοινότητα & Πλήθος

Δημιουργία διαφορετικών οργανισμών με επικεφαλής την κοινότητα

Η αξιοποίηση της δύναμης της κοινότητας και του πλήθους κάνει τον οργανισμό σας πιο ευέλικτο και σας κάνει καλύτερους στη μάθηση και την απομάθηση λόγω της ποικιλομορφίας και του όγκου των ατόμων που εμπλέκονται. Η σημασία της δέσμευσης της κοινότητας έγκειται στις άφθονες ευκαιρίες για τη δημιουργία ιδεών, την επικύρωση της αγοράς και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης. Αλληλεπιδρώντας με την κοινότητά σας, θα δημιουργήσετε πιστούς ακόλουθους για όλη τη ζωή.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα άλλα χαρακτηριστικά, κάντε κλικ εδώ.